Taksteinbedriften Skarpnes ønsker å bruke samarbeidet man allerede har etablert med ØIF Arendal til å bli et ennå større og mer synlig nasjonalt samarbeid. Dermed oppstod ideen om å finne samarbeidsklubber som kunne utnytte hverandres markedskanaler på forskjellige steder i landet. 

Med det utgangspunktet har FyllingenBergen og ØIF Arendal utarbeidet en samarbeidsplattform som møter Skarpnes, og i fremtiden også andre potensielle sponsorers, ønsker. 

– Kall det gjerne produktutvikling, sier salgs- og markedssjef i FyllingenBergen Andreas Gjeitrem. Sammen med markedsansvarlig i ØIF Arendal, Simen Moesgård, har de jobbet frem et spennende markedsprodukt som klubbene mener at vil være starten på en fruktbart og innovativ måte å øke sin markedsverdi på. Ikke bare i dette samarbeidet, men for flere etablerte og potensielle sponsorer som ønsker markedskanaler både på Vestlandet og Sørlandet. 

– Vi ønsker enkelt å greit å skape noen vinn-vinn arenaer og det tror vi at vi har gjort med dette unike prosjektet. Både for sponsorer og for de samarbeidende klubbene, forklarer Gjeitrem.

I forbindelse med at FyllingenBergen tar i mot ØIF Arendal til Rema 1000-kamp på søndag, vil det være mulig for våre følgere å vinne et «tak». 100 m2 takstein fra Skarpnes som er en av Norges ledende leverandører på takprodukter. 

Begge klubbene og Skarpnes lanserer konkurranser på sine sosiale medier hvor tre vinnere blir trukket ut i pausen under den direktesendte kampen mellom lagene på søndag. Disse tre finalistene skal kjempe om å få flest mulig stemmer frem til mandag kveld på sosiale medier! Den som ender opp med flest stemmer i super-finalen, kan glede seg til et tak med nye takstein fra Skarpnes. Og «trøsten» til de andre finalistene blir allikevel en hyggelig pris på takstein til sitt tak!

Her kan du gå inn på linken å registrere deg:

https://j.mp/2ZDpHw8