Sport Norge og FyllingenBergen har i dag innledet ett samarbeid som i første omgang strekker seg ut sesongen.

Dette er en drømmecase hvor Sport Norge nå vil nå ut til en rekke nye potensielle kunder som de ikke når via klubbkonseptet sitt.

Andreas Gjeitrem, salgs- og markedssjef FyllingenBergen

FyllingenBergen er en klubb med rendyrket elitesatsing. Vanligvis er det samarbeid med breddeklubber som er interessante for sportsbutikker ettersom det skaper volumssalg i form av salg av klubbutstyr. Hva er det som gjør at dere i Sport Norge velger å samarbeide med FyllingenBergen? 

– Sport Norge jobber med å utvikle en app som skal tilknyttes bedriftsavtaler. Gjennom samtaler med FyllingenBergen ser vi at det jobbes godt med et stadig voksende nettverk hos dem. Dette synes vi det er spennende å få tilgang til og vi gleder oss til å samarbeide med dem, sier daglig leder i Sport Norge, Odd Arne Larsen.

Salgs- og markedssjef Andreas Gjeitrem gleder seg over den nye avtalen.

Det har vært viktig for FyllingenBergen å finne en samarbeidspartner i sportsbransjen som kan skape merverdi for våre samarbeidspartnere. Nå kan vi sørge for at ansatte hos våre partnere får tilgang til gode produkter til fornuftige priser gjennom alle Sport Norge sine butikker. Vi har bedrifter i hele regionen og det er viktig at vi favner mer enn bare lokalbutikken.

Sport Norge får gleden av å møte vårt nettverk allerede fredag 6. november når FyllingenBergen inviterer til sesongens første B2B treff.

Vi ønsker Sport Norge velkommen inn i vårt sponsornettverk og håper på et langvarig og givende samarbeid for begge parter.